Profiel
Lemento is een communicatiebureau gespecialiseerd in branding en communicatie: adviesverlening, merkcreatie, on- en offlinecommunicatie zowel naar externe als interne doelgroepen. Lemento werd opgericht in september 2000 en is gevestigd in Antwerpen.
Lemento werkt voor bedrijven en organisaties uit uiteenlopende sectoren. De duurzame combinatie van knowhow, creativiteit, passie en gedrevenheid leidt keer op keer tot krachtige realisaties. Op een professionele en dynamische manier creëert Lemento échte toegevoegde waarde voor zijn klanten.
Missie
Lemento wil via out of the box branding en communicatie het verschil maken.
Waarden
- passie en gedrevenheid
- klantgerichtheid, flexibiliteit en snelheid
- professionaliteit en kwaliteitsbewustzijn
- eerlijkheid, transparantie en vertrouwen
- respect voor mens en omgeving
Virtuele teams
Lemento werkt enkel met virtuele teams. De leden zijn onder meer consultants, projectmanagers, grafisch vormgevers en webdevelopers. Lemento wordt geleid door Tom Vanderbauwhede (°1972). Tom is een Licentiaat Toegepaste Economische Wetenschappen (Universiteit Gent). Daarnaast behaalde hij een MBA-diploma aan de Vlerick Business School en volgt hij een master Strategic change management & leadership aan de Utrecht Business School. Na jaren als commercieel directeur van een Oost-Vlaamse kmo en managing director van een internet-startup richtte hij Lemento op.