EN
 FR
 

Fonds Verhelst
Intern merk staat terug in de kijker

Het Fonds Verhelst wil zoveel mogelijk InBev-medewerkers en hun gezinsleden bijstaan tijdens ingrijpende gebeurtenissen in hun leven. Het komt onder bepaalde voorwaarden tussen in onder meer medische en studiekosten. Het Fonds is in 1949 opgericht door Léon Verhelst, oud-voorzitter van de raad van bestuur van de brouwerijen Artois, en is actief in de Benelux, Frankrijk, Roemenië, Bulgarije, Oekraïne, Hongarije en Kroatië.

 

Vaststellingen

Het Fonds Verhelst is niet of onvoldoende bekend - noch in België, noch in andere landen - en bereikt daardoor niet altijd de juiste mensen. De brand identity sluit zowel qua design als qua communicatie niet aan bij de persoonlijkheid en het gewenste imago.

 

Strategie en aanpak

Lemento adviseert het Fonds Verhelst een intern merk te creëren en ontwikkelt een duidelijke positionering. In een brand definition workshop bepalen we samen met de klant de gewenste persoonlijkheid. Op basis daarvan creëert Lemento een brand identity en een bijbehorende lanceringscampagne. Het doel: de brand awareness en brand knowledge bij alle Inbev-medewerkers verhogen.

 
© 2016 Lemento nv
Stanislas Leclefstraat 18
BE-2600 Berchem
T +32 3 218 10 30
info@lemento.com
THINK
Corporate identity audit
Brand strategy
Brand architecture
Brand positioning
Corporate branding toolkit
CREATE
Logo design
Name creation
Visual and verbal identity
360° Branding
CI implementation
GROW
Brand launch
Corporate communication
B2B Communication
Employer branding
Internal communication
MANAGE
Brand guidelines
Logobank
Imagebank
Microsoft Office solutions
Online brand platform
 EN  FR