EN
 FR
 

Digipoint
Branding the e-business enabler

DigiPoint helpt al sinds 1997 vooraanstaande Belgische en internationale klanten bij hun innovatieve processen, krachtige communicatie en performant beheer. De Belgische specialist in ICT- en communicatiediensten heeft zo'n zeventig medewerkers en werkt onder meer voor Caterpillar, d’Ieteren Lease, Deloitte, Distrigas, Fabricom, Fluxys en Telenet.

 

Vaststellingen

Na tien jaar is het voor DigiPoint tijd om zijn waarden en ambities beter in de verf te zetten. De waarden: gedrevenheid, passie voor het vak en voor de klanten, betrouwbaarheid, degelijkheid en samenwerking op langere termijn. De ambities: tegen 2010  groeien naar een team van zo’n 120 medewerkers, de organische groei voortzetten en ook via overnames - of eventueel een fusie van gelijken - de capaciteit uitbreiden.

 

Strategie en aanpak

Lemento ontwikkelt een visuele identiteit die onder meer tot uiting komt in een nieuw logo en een nieuwe huisstijl. De baseline 'Passion inside' zet de kernwaarden van DigiPoint kracht bij. Het geheel wordt gelanceerd via een communicatiecampagne, een rekruteringsevent en een vernieuwde website.

 
© 2016 Lemento nv
Stanislas Leclefstraat 18
BE-2600 Berchem
T +32 3 218 10 30
info@lemento.com
THINK
Corporate identity audit
Brand strategy
Brand architecture
Brand positioning
Corporate branding toolkit
CREATE
Logo design
Name creation
Visual and verbal identity
360° Branding
CI implementation
GROW
Brand launch
Corporate communication
B2B Communication
Employer branding
Internal communication
MANAGE
Brand guidelines
Logobank
Imagebank
Microsoft Office solutions
Online brand platform
 EN  FR