EN
 FR
 

Thuis in de Stad-prijs naar CityDepot en Badboot

CityDepot uit Hasselt en de Badboot uit Antwerpen werden de winnaars van de Thuis in de Stad-prijs 2012. Lemento verzorgde de volledige vormgeving van het bijhorende evenement Trefdag Innovatie in de Stad. We pasten de door ons ontwikkelde huisstijl van Thuis in de Stad toe en zorgden voor een uniforme look & feel over de verschillende projecten heen. We creëerden het beursmateriaal, het programmaboekje en enkele e-mailings.

 

De winnaars van de Thuis in de Stad-prijs ontvangen elk 75 000 euro als ondersteuning voor hun project. Hiermee beloont de Vlaamse overheid elk jaar initiatieven die op een innovatieve manier omgaan met stedelijke uitdagingen. Op de Trefdag Innovatie in de Stad konden ruim driehonderd bezoekers kennismaken met 28 vernieuwende stadsprojecten en deelnemen aan enkele stadsateliers. Ontdek meer over de Thuis in de Stad-prijs en alle deelnemende projecten

 

 

 

Published: 19/02/2013

 

Laatste nieuws


Van verzuim naar vitaliteit bij Rijkswaterstaat  [+]

MetrixLab kiest voor onze ImagebankPro fotodatabanksoftware  [+]

Nieuwe employer branding campagne voor Media Markt  [+]

Nederlandse overheid op bezoek bij AB InBev  [+]

Alphabet lanceert AlphaFlex, advertentiecampagne door Lemento  [+]


 
© 2016 Lemento nv
Stanislas Leclefstraat 18
BE-2600 Berchem
T +32 3 218 10 30
info@lemento.com
THINK
Corporate identity audit
Brand strategy
Brand architecture
Brand positioning
Corporate branding toolkit
CREATE
Logo design
Name creation
Visual and verbal identity
360° Branding
CI implementation
GROW
Brand launch
Corporate communication
B2B Communication
Employer branding
Internal communication
MANAGE
Brand guidelines
Logobank
Imagebank
Microsoft Office solutions
Online brand platform
 EN
 FR