EN
 

Nieuwe corporate identity voor diamantbedrijf Munic Gems door Lemento

Munic Gems, een van 's werelds grootste diamantbedrijven op het vlak van ruw volume, gaf Lemento de opdracht een nieuwe corporate identity te ontwikkelen. Het beeldmerk is een letterlijk en figuurlijk schitterend symbool dat samen met het woordmerk de waarden en toekomstvisie als geïntegreerde diamantonderneming perfect weergeeft. De huisstijl zal stelselmatig geïmplementeerd worden in de verschillende vestigingen van Munic Gems te Antwerpen, New York en Mumbai.

 

Published: 7/02/2007

 

Laatste nieuws


MetrixLab kiest voor onze ImagebankPro fotodatabanksoftware  [+]

Nieuwe employer branding campagne voor Media Markt  [+]

Nederlandse overheid op bezoek bij AB InBev  [+]

Alphabet lanceert AlphaFlex, advertentiecampagne door Lemento  [+]

HondaCare, merknaam en logo  [+]


 
© 2016 Lemento nv
Stanislas Leclefstraat 18
BE-2600 Berchem
T +32 3 218 10 30
info@lemento.com
THINK
Corporate identity audit
Brand strategy
Brand architecture
Brand positioning
Corporate branding toolkit
CREATE
Logo design
Name creation
Visual and verbal identity
360° Branding
CI implementation
GROW
Brand launch
Corporate communication
B2B Communication
Employer branding
Internal communication
MANAGE
Brand guidelines
Logobank
Imagebank
Microsoft Office solutions
Online brand platform
 EN