EN
 FR
 

Nieuwe corporate brand voor Belnet

Belnet, internetprovider van de Belgische universiteiten, hogescholen, de onderzoekscentra en overheidsdiensten, kiest Lemento voor de ontwikkeling van de nieuwe huisstijl. Aanleiding voor deze rebranding is een nieuwe businesspositionering waarbij klantgerichtheid, professionalisme en no-nonsense de belangrijkste brand attributen zijn. Onder het motto "dedicated connectivity" creëert Lemento een nieuw logo en een nieuwe grafische stijl, die we vervolgens implementeren in stationery, documenten, brochures en een nieuwe website. 

Een nieuw Belnet is een feit, opdracht volbracht. Meer info op www.belnet.be.

 

Published: 5/05/2011

 

Laatste nieuws


MetrixLab kiest voor onze ImagebankPro fotodatabanksoftware  [+]

Nieuwe employer branding campagne voor Media Markt  [+]

Nederlandse overheid op bezoek bij AB InBev  [+]

Alphabet lanceert AlphaFlex, advertentiecampagne door Lemento  [+]

HondaCare, merknaam en logo  [+]


 
© 2016 Lemento nv
Stanislas Leclefstraat 18
BE-2600 Berchem
T +32 3 218 10 30
info@lemento.com
THINK
Corporate identity audit
Brand strategy
Brand architecture
Brand positioning
Corporate branding toolkit
CREATE
Logo design
Name creation
Visual and verbal identity
360° Branding
CI implementation
GROW
Brand launch
Corporate communication
B2B Communication
Employer branding
Internal communication
MANAGE
Brand guidelines
Logobank
Imagebank
Microsoft Office solutions
Online brand platform
 EN
 FR