EN
 

Lemento sluit strategische alliantie met Tony Spaeth / Identity - New York

Tony Spaeth / Identity is een gerenommeerd expert inzake corporate identity en corporate branding. Door deze strategische alliantie kan Lemento aan haar klanten een pak internationale expertise aanbieden. Het gaat al lang niet meer over design en communicatie alleen, het gaat ook over imago en reputatie, en daar speelt strategisch advies minstens een even belangrijke rol. Sinds 1990 begeleidde Tony Spaeth heel wat grote bedrijven als Pfizer, Dow Jones en Caterpillar bij hun corporate identity projecten en vraagstukken rond merkarchitectuur. Meer info over Tony Spaeth / Identity vind je op www.identityworks.com

 

Published: 23/09/2006

 

Laatste nieuws


MetrixLab kiest voor onze ImagebankPro fotodatabanksoftware  [+]

Nieuwe employer branding campagne voor Media Markt  [+]

Nederlandse overheid op bezoek bij AB InBev  [+]

Alphabet lanceert AlphaFlex, advertentiecampagne door Lemento  [+]

HondaCare, merknaam en logo  [+]


 
© 2016 Lemento nv
Stanislas Leclefstraat 18
BE-2600 Berchem
T +32 3 218 10 30
info@lemento.com
THINK
Corporate identity audit
Brand strategy
Brand architecture
Brand positioning
Corporate branding toolkit
CREATE
Logo design
Name creation
Visual and verbal identity
360° Branding
CI implementation
GROW
Brand launch
Corporate communication
B2B Communication
Employer branding
Internal communication
MANAGE
Brand guidelines
Logobank
Imagebank
Microsoft Office solutions
Online brand platform
 EN