EN
 

Lemento realiseert nieuw jaarverslag VMW

Lemento ontwikkelde voor de VMW (Vlaamse Maatschappij voor Watervoorziening) het nieuwe jaarverslag 2008. De VMW is het grootste drinkwaterbedrijf in Vlaanderen. Het levert drinkwater aan 2,6 miljoen klanten in 170 Vlaamse gemeenten, verdeeld over West- en Oost-Vlaanderen, Vlaams-Brabant en Limburg.

 

In 2008 vierde de VMW haar 25-jarig bestaan. In die kwarteeuw is de VMW uitgegroeid van een klassiek drinkwaterbedrijf tot een matuur waterketenbedrijf dat diensten levert in de hele waterketen. Met een nieuw bedrijfsplan wil de VMW haar groei bestendigen en werken aan een dynamische bedrijfscultuur.

 

Het concept van het jaarverslag legt de brug tussen verleden en toekomst. De voorbije 25 jaar worden in de verf gezet via verhalen van medewerkers. De toekomst wordt weergegeven in de structuur die aansluit bij het nieuwe bedrijfsplan. Deze benadering sluit aan bij de visie van Lemento dat een jaarverslag niet louter financiële communicatie is. Het moet duidelijk ingezet worden als corporate communicatie-instrument.

 

Voor meer info kan je terecht op www.vmw.be.

 

Published: 24/04/2009

 

Laatste nieuws


MetrixLab kiest voor onze ImagebankPro fotodatabanksoftware  [+]

Nieuwe employer branding campagne voor Media Markt  [+]

Nederlandse overheid op bezoek bij AB InBev  [+]

Alphabet lanceert AlphaFlex, advertentiecampagne door Lemento  [+]

HondaCare, merknaam en logo  [+]


 
© 2016 Lemento nv
Stanislas Leclefstraat 18
BE-2600 Berchem
T +32 3 218 10 30
info@lemento.com
THINK
Corporate identity audit
Brand strategy
Brand architecture
Brand positioning
Corporate branding toolkit
CREATE
Logo design
Name creation
Visual and verbal identity
360° Branding
CI implementation
GROW
Brand launch
Corporate communication
B2B Communication
Employer branding
Internal communication
MANAGE
Brand guidelines
Logobank
Imagebank
Microsoft Office solutions
Online brand platform
 EN