EN
 FR
 

Lemento ondersteunt Ferranti in arbeidsmarktcommunicatie

De war for talent heeft er een strijder bij. Lemento ontwikkelt voor Ferranti Computer Systems een nieuwe employer branding-campagne. Doel: Ferranti wil first choice worden als het aankomt op jobkeuze. En dat is nodig. In 2009 moeten tientallen vacatures worden ingevuld. Door meer aanwezig te zijn op de arbeidsmarkt en duidelijk de waarden en voordelen van Ferranti als werkgever in de verf te zetten, wil Ferranti de talenten naar zich toetrekken. Lemento staat in voor het campagneconcept en de uitwerking. In een eerste fase worden gerichte advertenties geplaatst in tijdschriften en online. Jobbeurzen op hogescholen en universiteiten zijn de volgende stap.

 

Published: 10/01/2009

 

Laatste nieuws


MetrixLab kiest voor onze ImagebankPro fotodatabanksoftware  [+]

Nieuwe employer branding campagne voor Media Markt  [+]

Nederlandse overheid op bezoek bij AB InBev  [+]

Alphabet lanceert AlphaFlex, advertentiecampagne door Lemento  [+]

HondaCare, merknaam en logo  [+]


 
© 2016 Lemento nv
Stanislas Leclefstraat 18
BE-2600 Berchem
T +32 3 218 10 30
info@lemento.com
THINK
Corporate identity audit
Brand strategy
Brand architecture
Brand positioning
Corporate branding toolkit
CREATE
Logo design
Name creation
Visual and verbal identity
360° Branding
CI implementation
GROW
Brand launch
Corporate communication
B2B Communication
Employer branding
Internal communication
MANAGE
Brand guidelines
Logobank
Imagebank
Microsoft Office solutions
Online brand platform
 EN
 FR