EN
 

Lemento en Spaeth lanceren CorporateBrandMatrix.com

Samen met Tony Spaeth/Identity ontwikkelde Lemento de Corporate Brand Matrix, een model waarin voor het eerst een quantificeerbare link wordt gelegd tussen strategie en identiteit. De Corporate Brand Matrix is het instrument om na te gaan welke redenen aanleiding geven voor het veranderen van uw bedrijfsidentiteit. Het is een instrument voor analyse, planning en inschatting van corporate rebranding operaties. Via  www.corporatebrandmatrix.com kan u dit model uitvoerig raadplegen. Tegelijk lanceren we voor onze klanten workshops waar we het model omzetten in de bedrijfspraktijk.

 

Published: 13/03/2007

 

Laatste nieuws


Lemento genomineerd voor HR Excellence Awards 2017  [+]

Van verzuim naar vitaliteit bij Rijkswaterstaat  [+]

MetrixLab kiest voor onze ImagebankPro fotodatabanksoftware  [+]

Nieuwe employer branding campagne voor Media Markt  [+]

Nederlandse overheid op bezoek bij AB InBev  [+]


 
© 2016 Lemento nv
Stanislas Leclefstraat 18
BE-2600 Berchem
T +32 3 218 10 30
info@lemento.com
THINK
Corporate identity audit
Brand strategy
Brand architecture
Brand positioning
Corporate branding toolkit
CREATE
Logo design
Name creation
Visual and verbal identity
360° Branding
CI implementation
GROW
Brand launch
Corporate communication
B2B Communication
Employer branding
Internal communication
MANAGE
Brand guidelines
Logobank
Imagebank
Microsoft Office solutions
Online brand platform
 EN