Interne communicatie voor Port of Antwerp

Een nieuwe strategie, missie, visie en bijhorende waarden. En ook een nieuw logo met nieuwe baseline. Hoe breng je dit alles over naar de medewerkers? Dat was de vraag die Port of Antwerp bij Lemento neerlegde.

 

Een interne communicatiecampagne met als thema "Altijd in beweging" was de oplossing. Het bedrijfsverhaal, de corporate story, werd verteld in een handige pocket guide. Via ondersteunende workshops werden de medewerkers verder geïnformeerd.

 

"In een razendsnel veranderende wereld willen wij een veilige thuishaven zijn en een hefboom voor iedereen die kansen ziet en uitdagingen wil aangaan," vertelt CEO van het Havenbedrijf Antwerpen Jacques Vandermeiren. "Onze pijlers hier- voor zijn een groot aanpassingsvermogen en een sterke focus op innovatie en digitalisering. We werken permanent aan duurzaam toegevoegde waarde en nemen onze verantwoordelijkheid ten opzichte van de samenleving."

 

 

Laatste nieuws


Stroomlijnen van Teams, SharePoint, OneDrive en Office365  [+]

Corporate rebranding voor Corilus  [+]

Oprichting WeChange: de partner in change management  [+]

Lemento genomineerd voor HR Excellence Awards 2018  [+]


 

© 2018 Lemento
Stanislas Leclefstraat 18
BE-2600 Berchem
T +32 3 218 10 30
info@lemento.com

THINK
Corporate identity audit
Brand strategy
Brand architecture
Brand positioning
Corporate branding toolkit

CREATE
Logo design
Name creation
Visual and verbal identity
360° Branding
CI implementation

GROW
Brand launch
Corporate communication
B2B Communication
Employer branding
Internal communication

MANAGE
Brand guidelines
Logobank
Imagebank
Microsoft Office solutions
Online brand platform