EN
 

Fonds Verhelst laat zich zien

Het Fonds Verhelst helpt InBev-medewerkers en hun gezin door moeilijke momenten in hun leven. Met financiële en andere steun. Om het Fonds meer bekend te maken bij het personeel van InBev ontwikkelde Lemento een brand identity en bijbehorende lanceringscampagne. In het voorjaar volgt een brand rollout in de Benelux en Frankrijk. Later volgen Roemenië, Bulgarije, Oekraïne, Hongarije en Kroatië.

 

Published: 4/02/2008

 

Laatste nieuws


Van verzuim naar vitaliteit bij Rijkswaterstaat  [+]

MetrixLab kiest voor onze ImagebankPro fotodatabanksoftware  [+]

Nieuwe employer branding campagne voor Media Markt  [+]

Nederlandse overheid op bezoek bij AB InBev  [+]

Alphabet lanceert AlphaFlex, advertentiecampagne door Lemento  [+]


 
© 2016 Lemento nv
Stanislas Leclefstraat 18
BE-2600 Berchem
T +32 3 218 10 30
info@lemento.com
THINK
Corporate identity audit
Brand strategy
Brand architecture
Brand positioning
Corporate branding toolkit
CREATE
Logo design
Name creation
Visual and verbal identity
360° Branding
CI implementation
GROW
Brand launch
Corporate communication
B2B Communication
Employer branding
Internal communication
MANAGE
Brand guidelines
Logobank
Imagebank
Microsoft Office solutions
Online brand platform
 EN