EN
 

Een online merkenmatrix helpt u bij een rebranding (artikel in Bizz)

In het nieuwste nummer van Bizz (juni 2007) bespreekt Benny Debruyne de Corporate Brand Matrix, het corporate rebranding model, ontwikkeld door Lemento en Tony Spaeth. Je krijgt in het artikel een antwoord op de vraag wat de redenen zijn om een nieuwe naam, nieuw logo of een nieuwe huisstijl te introduceren. Daarnaast wordt in detail ingegaan op vijf interessante cases: Alcatel-Lucent, Start People (voorheen Creyf's), Apple, Fortis en Wolters Kluwer. Meer info op www.bizzmagazine.be en www.corporatebrandmatrix.com .

 

Published: 8/06/2007

 

Laatste nieuws


Van verzuim naar vitaliteit bij Rijkswaterstaat  [+]

MetrixLab kiest voor onze ImagebankPro fotodatabanksoftware  [+]

Nieuwe employer branding campagne voor Media Markt  [+]

Nederlandse overheid op bezoek bij AB InBev  [+]

Alphabet lanceert AlphaFlex, advertentiecampagne door Lemento  [+]


 
© 2016 Lemento nv
Stanislas Leclefstraat 18
BE-2600 Berchem
T +32 3 218 10 30
info@lemento.com
THINK
Corporate identity audit
Brand strategy
Brand architecture
Brand positioning
Corporate branding toolkit
CREATE
Logo design
Name creation
Visual and verbal identity
360° Branding
CI implementation
GROW
Brand launch
Corporate communication
B2B Communication
Employer branding
Internal communication
MANAGE
Brand guidelines
Logobank
Imagebank
Microsoft Office solutions
Online brand platform
 EN