EN
 FR
 

Duurzame Ontwikkeling kiest Lemento voor nieuwe corporate identity

De Programmatorische Overheidsdienst Duurzame Ontwikkeling kiest Lemento voor de ontwikkeling van een nieuwe merkstrategie en de implementatie ervan in de communicatie. Het resultaat is een nieuw logo dat opgebouwd is uit drie elementen, die verwijzen naar de drie pijlers van duurzaamheid: het economische, het sociale en het ecologische. Lemento ontwikkelt verder een nieuwe baseline "Motivatie. Integratie. Innovatie" die verwijst naar de waarden van de POD. Dit alles wordt vervolgens geïmplementeerd in een nieuwe huisstijl met tal van toepassingen zoals een correspondentieset, Microsoft Word en PowerPoint templates, nieuwe brochures en een nieuwe website.

 

Published: 17/01/2011

 

Laatste nieuws


Van verzuim naar vitaliteit bij Rijkswaterstaat  [+]

MetrixLab kiest voor onze ImagebankPro fotodatabanksoftware  [+]

Nieuwe employer branding campagne voor Media Markt  [+]

Nederlandse overheid op bezoek bij AB InBev  [+]

Alphabet lanceert AlphaFlex, advertentiecampagne door Lemento  [+]


 
© 2016 Lemento nv
Stanislas Leclefstraat 18
BE-2600 Berchem
T +32 3 218 10 30
info@lemento.com
THINK
Corporate identity audit
Brand strategy
Brand architecture
Brand positioning
Corporate branding toolkit
CREATE
Logo design
Name creation
Visual and verbal identity
360° Branding
CI implementation
GROW
Brand launch
Corporate communication
B2B Communication
Employer branding
Internal communication
MANAGE
Brand guidelines
Logobank
Imagebank
Microsoft Office solutions
Online brand platform
 EN
 FR