EN
 

Corporate rebranding voor Xenics

Xenics is een spin-off van IMEC en specialist in de ontwikkeling van infrarood camera's en detectors. Een nieuw strategisch plan, waarbij een breder productaanbod gecombineerd wordt met een nieuwe marktbenadering, is de aanleiding om ook het bijna 10 jaar oude merk nieuw leven in te blazen. Xenics koos hiervoor Lemento als corporate brand builder. Na een analyse en oefening rond merkpositionering creëerde Lemento een nieuwe brand identity. Deze identiteit komt tot uiting in onder meer alle online en offline communicatie: brochures, advertenties, corporate website, ... Meer info op www.xenics.com .

 

 

Published: 10/05/2009

 

Laatste nieuws


Van verzuim naar vitaliteit bij Rijkswaterstaat  [+]

MetrixLab kiest voor onze ImagebankPro fotodatabanksoftware  [+]

Nieuwe employer branding campagne voor Media Markt  [+]

Nederlandse overheid op bezoek bij AB InBev  [+]

Alphabet lanceert AlphaFlex, advertentiecampagne door Lemento  [+]


 
© 2016 Lemento nv
Stanislas Leclefstraat 18
BE-2600 Berchem
T +32 3 218 10 30
info@lemento.com
THINK
Corporate identity audit
Brand strategy
Brand architecture
Brand positioning
Corporate branding toolkit
CREATE
Logo design
Name creation
Visual and verbal identity
360° Branding
CI implementation
GROW
Brand launch
Corporate communication
B2B Communication
Employer branding
Internal communication
MANAGE
Brand guidelines
Logobank
Imagebank
Microsoft Office solutions
Online brand platform
 EN