EN
 

Agiv, het nieuwe GIS-Vlaanderen is een feit

Het samenwerkingsverband GIS-Vlaanderen wordt omgevormd tot het Agentschap voor Geografische Informatie Vlaanderen, en daar hoort een nieuw logo en corporate identity bij. Deze public rebranding is een rechtstreeks gevolg van de reorganisatie bij de Vlaamse Overheid onder het motto "beter bestuurlijk beleid". De nieuwe corporate identity werd geïntroduceerd op 1 januari en zal op korte termijn gebruikt worden in alle communicatie. Meer info op www.agiv.be.

 

Published: 16/01/2007

 

Laatste nieuws


MetrixLab kiest voor onze ImagebankPro fotodatabanksoftware  [+]

Nieuwe employer branding campagne voor Media Markt  [+]

Nederlandse overheid op bezoek bij AB InBev  [+]

Alphabet lanceert AlphaFlex, advertentiecampagne door Lemento  [+]

HondaCare, merknaam en logo  [+]


 
© 2016 Lemento nv
Stanislas Leclefstraat 18
BE-2600 Berchem
T +32 3 218 10 30
info@lemento.com
THINK
Corporate identity audit
Brand strategy
Brand architecture
Brand positioning
Corporate branding toolkit
CREATE
Logo design
Name creation
Visual and verbal identity
360° Branding
CI implementation
GROW
Brand launch
Corporate communication
B2B Communication
Employer branding
Internal communication
MANAGE
Brand guidelines
Logobank
Imagebank
Microsoft Office solutions
Online brand platform
 EN