EN
 FR
 

Absoc: Linking talent with business

Absoc, een studentenvereniging van Lessius hogeschool, heeft een unieke missie: via het organiseren van activiteiten  een link tussen studenten en het bedrijfsleven vormen. In 2012 bestaat Absoc 25 jaar en kan het terugblikken op een rijkgevuld verleden. Het indrukwekkende alumni-netwerk vormt hier het bewijs van. 

 

Om ook naar de toekomst toe de missie met vernieuwde aandacht voor professionaliteit waar te maken, is een rebranding nodig. Het logo is verouderd en een visuele stijl ontbreekt. Lemento ontwerpt een nieuw logo en een bijhorende visuele stijl, met veel ruimte voor sfeerfotografie. De nieuwe baseline ‘Linking talent with business’ zet de unieke missie extra in de verf. De professionele uitstraling wordt verder weergegeven in de verschillende dragers: stationery, website, powerpoint, ... Kortom, het nieuwe Absoc positioneert zich weer duidelijk tegenover andere studentenverenigingen.

 

Published: 10/01/2012

 

Laatste nieuws


Lemento genomineerd voor HR Excellence Awards 2017  [+]

Van verzuim naar vitaliteit bij Rijkswaterstaat  [+]

MetrixLab kiest voor onze ImagebankPro fotodatabanksoftware  [+]

Nieuwe employer branding campagne voor Media Markt  [+]

Nederlandse overheid op bezoek bij AB InBev  [+]


 
© 2016 Lemento nv
Stanislas Leclefstraat 18
BE-2600 Berchem
T +32 3 218 10 30
info@lemento.com
THINK
Corporate identity audit
Brand strategy
Brand architecture
Brand positioning
Corporate branding toolkit
CREATE
Logo design
Name creation
Visual and verbal identity
360° Branding
CI implementation
GROW
Brand launch
Corporate communication
B2B Communication
Employer branding
Internal communication
MANAGE
Brand guidelines
Logobank
Imagebank
Microsoft Office solutions
Online brand platform
 EN
 FR