EN
 FR
 

Corporate publishing

Print design en corporate communicatie gaan hand in hand. Het inhoudelijke concept, de copywriting en het design zijn uiteraard dé ingrediënten van een goede publicatie. Ons uitgangspunt is dat het design de boodschap moet versterken en niet omgekeerd. De vorm staat in functie van de inhoud, met als doel beter te communiceren.

Je kan bij Lemento terecht voor:

  • literatuursystemen voor publicaties (folders, affiches, factsheets ...)
  • corporate brochures/imagobrochures
  • jaarverslagen en andere rapporten
  • corporate advertising
  • periodieken (magazines, tijdschriften, nieuwsbrieven ...)

Andere stakeholders, andere noden
Brochures kunnen zich richten tot uiteenlopende doelgroepen. Elke doelgroep heeft andere verwachtingen en daar houden we in corporate publishing rekening mee, zowel online als offline. Lemento maakt een onderscheid tussen:

  • corporate communicatie (alle stakeholders)
  • marketingcommunicatie (klanten en prospecten)
  • investor relations (investeerders/aandeelhouders)
  • arbeidsmarktcommunicatie of employer branding (toekomstige werknemers)
  • interne communicatie (werknemers)
  • milieucommunicatie (overheid en maatschappij)
  • public relations (pers)
 
© 2016 Lemento nv
Stanislas Leclefstraat 18
BE-2600 Berchem
T +32 3 218 10 30
info@lemento.com
THINK
Corporate identity audit
Brand strategy
Brand architecture
Brand positioning
Corporate branding toolkit
CREATE
Logo design
Name creation
Visual and verbal identity
360° Branding
CI implementation
GROW
Brand launch
Corporate communication
B2B Communication
Employer branding
Internal communication
MANAGE
Brand guidelines
Logobank
Imagebank
Microsoft Office solutions
Online brand platform
 EN  FR