EN
 FR
 

VMW
25 jaar werken aan water

De VMW (Vlaamse Maatschappij voor Watervoorziening) heeft als kerntaak het leveren van kwaliteitsvol drinkwater tegen een eerlijke prijs. Daarnaast zijn ze ook partner van de gemeenten op het vlak van rioleringsbeheer en leveren ze proceswater op maat aan de industrie. Het verzorgingsgebied van de VMW strekt zich uit over grote delen van West-Vlaanderen, Limburg, Vlaams-Brabant en Oost-Vlaanderen.

 

Uitgangspunt
In 2008 vierde de VMW haar 25-jarig bestaan als zelfstandig Vlaams drinkwaterbedrijf.
2008 was ook het startjaar van een nieuw Bedrijfsplan 2008-2012, waarin een toekomstvisie is uitgeschreven om de VMW verder te laten groeien als een integraal waterbedrijf.

 

Strategie en aanpak
Een jaarverslag is meer dan het vervullen van een wettelijke verplichting. Het is de uitgelezen kans voor VMW om te tonen wie deze organisatie is en waar ze naartoe gaat in de toekomst. Vandaar dat we ervoor kiezen om de 5 clusters van het strategisch bedrijfsplan ook te laten terugkomen in het jaarverslag: uitbouwen en versterken van samenwerkingsverbanden, ontwikkelen van nieuwe producten en diensten, investeren in nieuwe technologie, werken aan een dynamische bedrijfsorganisatie en communiceren met alle stake-holders.

Omdat dit jaarverslag tevens een jubileumeditie is, worden de VMW-werknemers aan het woord gelaten. Zij zijn het die er de afgelopen 25 jaar voor gezorgd hebben dat wij (eindconsument of industrie) dagelijks de beschikking hebben over gezond en kwaliteitsvol water. Het feit dat de VMW 25 jaar bestond in 2008, komt ook tot uiting in de cover. Aan de binnenkant van de flap is er een collage voorzien van meer dan 500 foto's uit het VMW archief. Door het getal 25 uit te stansen in de cover wordt de collage deels zichtbaar aan de voorzijde.

Vorige  |  Volgende

 
© 2016 Lemento nv
Stanislas Leclefstraat 18
BE-2600 Berchem
T +32 3 218 10 30
info@lemento.com
THINK
Corporate identity audit
Brand strategy
Brand architecture
Brand positioning
Corporate branding toolkit
CREATE
Logo design
Name creation
Visual and verbal identity
360° Branding
CI implementation
GROW
Brand launch
Corporate communication
B2B Communication
Employer branding
Internal communication
MANAGE
Brand guidelines
Logobank
Imagebank
Microsoft Office solutions
Online brand platform
 EN  FR